Jump to content

Error message after installing of Global vector


Recommended Posts

Hi all,

 

I bought two of your software applications (FTX Global base and Global vector) for my FSX Steam edition

 

First I installed the FTX Global software and everything seems to be fine.

 

Then he asked to update the Orbx libraries and an error ocurs that the files were not downloded correctly.

 

I repaierd that and I have installed the FTX Global vector software and I started FTX central, but i received the message that and unexpected error ocured and that I have to send the file ftxc3.log to the Orbx staff.

 

Find the text of this file below:

 

[2018-07-25_10-52-15- 3.2.5.9] - System.IO.DirectoryNotFoundException: Ein Teil des Pfades "C:\ProgramData\Microsoft\FSX-SE\scenery.cfg" konnte nicht gefunden werden.
   bei System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
   bei System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   bei System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   bei System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize, Boolean checkHost)
   bei System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding)
   bei System.IO.File.InternalReadAllLines(String path, Encoding encoding)
   bei Orbx.Configuration.SceneryLibrary.Library.PopulateEntries()
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Tasks.SceneryLibraryEntriesTask.<>c__DisplayClass0_0.<Execute>b__0()
   bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Tasks.SceneryLibraryEntriesTask.<Execute>d__0.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Services.RegionService.<Apply>d__18.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.ViewModel.MainWindowViewModel.<LoadWindowContent>d__74.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
[2018-07-25_10-52-28- 3.2.5.9] - System.IO.DirectoryNotFoundException: Ein Teil des Pfades "C:\ProgramData\Microsoft\FSX-SE\scenery.cfg" konnte nicht gefunden werden.
   bei System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String maybeFullPath)
   bei System.IO.FileStream.Init(String path, FileMode mode, FileAccess access, Int32 rights, Boolean useRights, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, SECURITY_ATTRIBUTES secAttrs, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   bei System.IO.FileStream..ctor(String path, FileMode mode, FileAccess access, FileShare share, Int32 bufferSize, FileOptions options, String msgPath, Boolean bFromProxy, Boolean useLongPath, Boolean checkHost)
   bei System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding, Boolean detectEncodingFromByteOrderMarks, Int32 bufferSize, Boolean checkHost)
   bei System.IO.StreamReader..ctor(String path, Encoding encoding)
   bei System.IO.File.InternalReadAllLines(String path, Encoding encoding)
   bei Orbx.Configuration.SceneryLibrary.Library.PopulateEntries()
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Tasks.SceneryLibraryEntriesTask.<>c__DisplayClass0_0.<Execute>b__0()
   bei System.Threading.Tasks.Task.Execute()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Tasks.SceneryLibraryEntriesTask.<Execute>d__0.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.Region.Services.RegionService.<Apply>d__18.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Runtime.CompilerServices.TaskAwaiter.HandleNonSuccessAndDebuggerNotification(Task task)
   bei Orbx.FTXCentral.ViewModel.MainWindowViewModel.<LoadWindowContent>d__74.MoveNext()
--- Ende der Stapelüberwachung vom vorhergehenden Ort, an dem die Ausnahme ausgelöst wurde ---
   bei System.Runtime.ExceptionServices.ExceptionDispatchInfo.Throw()
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
   bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.InvokeImpl()
   bei System.Threading.ExecutionContext.RunInternal(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
   bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state, Boolean preserveSyncCtx)
   bei System.Threading.ExecutionContext.Run(ExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
   bei MS.Internal.CulturePreservingExecutionContext.Run(CulturePreservingExecutionContext executionContext, ContextCallback callback, Object state)
   bei System.Windows.Threading.DispatcherOperation.Invoke()
   bei System.Windows.Threading.Dispatcher.ProcessQueue()
   bei System.Windows.Threading.Dispatcher.WndProcHook(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
   bei MS.Win32.HwndWrapper.WndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam, Boolean& handled)
   bei MS.Win32.HwndSubclass.DispatcherCallbackOperation(Object o)
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.InternalRealCall(Delegate callback, Object args, Int32 numArgs)
   bei System.Windows.Threading.ExceptionWrapper.TryCatchWhen(Object source, Delegate callback, Object args, Int32 numArgs, Delegate catchHandler)
   bei System.Windows.Threading.Dispatcher.LegacyInvokeImpl(DispatcherPriority priority, TimeSpan timeout, Delegate method, Object args, Int32 numArgs)
   bei MS.Win32.HwndSubclass.SubclassWndProc(IntPtr hwnd, Int32 msg, IntPtr wParam, IntPtr lParam)
   bei MS.Win32.UnsafeNativeMethods.DispatchMessage(MSG& msg)
   bei System.Windows.Threading.Dispatcher.PushFrameImpl(DispatcherFrame frame)
   bei System.Windows.Application.RunDispatcher(Object ignore)
   bei System.Windows.Application.RunInternal(Window window)
   bei Orbx.FTXCentral.App.Main()
 

Could you pleae let me know what went wong and how I have to correct.

 

Thaks in advance.

 

UK

Link to comment
Share on other sites

Hello,

your error message is:

 

Quote

[2018-07-25_10-52-28- 3.2.5.9] - System.IO.DirectoryNotFoundException: Ein Teil des Pfades "C:\ProgramData\Microsoft\FSX-SE\scenery.cfg" konnte nicht gefunden werden.

 

the solution is:

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...