Jump to content

From Scot to Mid


Stillwater

Recommended Posts

Here we go for a quick hop from Edinburgh, Scotland, ...

5e5JInN.jpg

 

CSdgODI.jpg

 

... departing to the north, ...

VzBJovG.jpg

 

j9aEMDG.jpg

 

... but quickly turning to the southwest, to encounter the Irish Sea.

rVLFrrY.jpg

 

Starting the descent over Manchester...

K4USkPO.jpg

 

7jK2HmZ.jpg

 

... and approaching our destination over Long Eaton. 

f3lSoyX.jpg

 

We were called for a series of holdings ...

OPqU156.jpg

 

... before I declared emergency because lack of fuel, so that I could enjoy Donington racecourse...

Gdpdc8h.jpg

 

48yQSIM.jpg

 

... and my first virtual visit to East Midlands airport. I have landed there in real life at least a dozen times (with BMI, not BA) when we had a sister company nearby. @bernd1151 will probably know.

8Ji420e.jpg

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, schtroumf said:

Excellent series:o

Thank you!

 

4 hours ago, Iain Emms said:

Great set of shots.

cheers

Iain

Thanks, Iain!

 

3 hours ago, adambar said:

Outstanding shots Gerold! :)

Merci bien, Adam.

 

2 hours ago, bernd1151 said:

Wonderful screenies, Gerold. And yes, I know :huh:

Dann warte mal den nächsten Flug ab... warst Du damals auch dort?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Stillwater said:

 warst Du damals auch dort?

Yap, ich gehörte zum "Take over" Team und schaute mir ihre Operations in Asien an, hier ganz besonders die Fabriken in Indien und Pakistan, für die ich nach dem Take over zuständig war

Link to comment
Share on other sites

31 minutes ago, bernd1151 said:

Yap, ich gehörte zum "Take over" Team und schaute mir ihre Operations in Asien an, hier ganz besonders die Fabriken in Indien und Pakistan, für die ich nach dem Take over zuständig war

Ah, dann warst Du auch in Ahmednegar? Blöde Anreise dahin...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, bernd1151 said:

Nee, nur in Mumbai und Verna, Goa

Mumbai: Geschenkt & einfach.

Goa: Ein Traum für den touristisch interessierten Geschäftsreisenden. Habe ich noch nie geschafft...

 

1 hour ago, Jack Sawyer said:

Very nice Gerold.

Thank you Jack!

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Stillwater said:

Mumbai: Geschenkt & einfach.

Goa: Ein Traum für den touristisch interessierten Geschäftsreisenden. Habe ich noch nie geschafft...

Mein Bereich umfasste alles von Neuseeland/Australien über Pakistan/Indien bis Südkorea, da hatte ich keine Zeit für langwierige Anreisen :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...